Egyenes utat, kedves anyázó motoros
2023. július 10. írta: MagyarTarka

Egyenes utat, kedves anyázó motoros

Egy motoros férfiember elküldött az anyámba. Mert sávot mertem váltani. Miközben ő az araszoló (= hol megtorpanó, hol lassan haladó) kocsisorok között elhaladt. Igaz, minden óvintézkedést megtett a testi épsége védelmében, azaz kirakta a vészvillogóját.

Nekem el kellett kanyarodnom jobbra két sarokkal később, ezért indexeltem és végre akadt egy segítőkész autóstárs, aki átengedett maga elé. Balesetmentesen és körültekintően vezetek közel negyven éve. Most is néztem a tükröt és amikor konstatáltam, hogy beengednek, áthúzódtam. Kábé félúton járhattam, mikor méltatlankodó dudálás ütötte meg a fülem, majd elpöfögött mellettem (akkor már balról) egy motoros, aki lelassított és beordított az ablakon, hogy elmész az anyádba. Teszem hozzá, magam is motoroztam jónéhány évig, tehát alapból figyelek a kétkerekűekre.

Miért kell anyázni, ha egy autós sávot mer váltani? Miért akkor, amikor nyilván nem fogom tudni megbeszélni vele az esetet, hiszen ő nyilván már a hídon túl járt, mire az autósor félútig sem jutott... Értetlenül ültem a kocsimban, majdnem felhúztam magam, de végül csak legyintettem. Sajnos kisebb bajom is nagyobb annál, hogy egy nagyhangú motoroson felhúzzam magam.

traffic-ge56806273_1280.jpg

Szimbolikus jelentőségű, hogy ma azért volt dugó a teljes Hungárián, mert a kétkerekűek (érthető okból) demonstráltak a kétkerekűek és a közlekedés biztonságáért a Rendőrpalotánál, miután egy felelőtlen vadbarom miatt sajnos meghalt egy ártatlan kerékpáros. (Őszinte együttérzésem a családjáé.)

Történetesen valószínűleg azért ütött szíven egy pillanatra az anyukámat illető szitkozódás, mivel az elmúlt hetekben sajnos élet-halál között volt és éppen a kórházból tartottam hazafelé...

Kedves emberek, embertársak. Legyünk már türelmesebbek egymással, könyörgöm! Mindenkinek megvan a maga baja, ebben a dilis világban ép ésszel és lélekkel Embernek maradni igazi túlélőtábor. A közlekedés minősége minden résztvevőn egyformán múlik. A türelem, a kölcsönös tisztelet elsődleges fontosságú a vadkeleti közlekedési állapotok megváltoztatásában.

Kedves motoros, sajnálom, hogy egy pillanatra le kellett venned a kezed a gázkarról a sávváltásom miatt. Egyenes utat kívánok neked.

(terka)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://magyartarka.blog.hu/api/trackback/id/tr3518164438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása