A Káli-medencében bármi megtörténhet?
2023. augusztus 03. írta: MagyarTarka

A Káli-medencében bármi megtörténhet?

12 éves zongoravirtuóz buszmegálló-koncertje Köveskálon!

Csak sárgabarackot akartam venni a sarki kisboltban és egy igazi zenei csemege fogyasztójává váltam. Abban nincs semmi újdonság, hogy a Káli-medencében úton-útfélen csodákba botolhatunk, de hogy a köveskáli buszmegállóban felcsendül a Für Elise...

bendeguz_3.jpg

Először azt hittem, a szemben levő felkapott étteremből lopakodott ki a zene, de nem! Az apró település buszmegállójában rögtönzött mini koncertteremből áradt a jól ismert dallam. Az üvegfalon át benézve még inkább elámultam. Egy rövidnadrágos, bekötött könyökű kissrác mély átéléssel ütögette a billentyűket. Nocsak!

A buszmegálló falain lógó festmények, a polcokon elhelyezett temérdek könyv azt hirdeti: Indulás! Utazzunk együtt a kultúra birodalmába!

bendeguz_1.jpg

A fotók elkészítése előtt szót váltottam a fiúcska apukájával, természetesen engedélyt kértem tőle a fotózáshoz. Büszkén elmesélte, hogy Urbán András Bendegúz márciusban kóstolt bele a siker ízébe, amikor egy iskolai koncerten mutathatta meg tudását. Családja titokban, születésnapi meglepetésként szervezte meg számára az augusztus 3-i formabontó koncertet Köveskálra, a nyaralásuk idejére. (Nagy szerencsémre sárgabarack-vásárlás közben éppen a próbát csíptem el.)

Ha éppen itt jártok a környéken és tehetitek, mindenképpen gyertek el Bendegúz koncertjére!

bendeguz_4.jpg

De ha lemaradnátok róla, biztos vagyok benne, hogy később még találkozhattok Bendegúzzal, mert a lelkesedését, tehetségét és a családja támogatását látva úgy gondolom, nagy jövő áll előtte!

Köszönöm a mai élményt! Sok sikert és boldog születésnapot kívánok neked Bendegúz! 

bendeguz_5.jpg

 

(terka)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://magyartarka.blog.hu/api/trackback/id/tr3118185613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása