KERESSÜK! Elloptak egy csigát, egy sünt és egy hódot!
2022. december 14. írta: MagyarTarka

KERESSÜK! Elloptak egy csigát, egy sünt és egy hódot!

3_koallat.jpg

Fanatikus Balaton-imádó lévén tagja vagyok egy Balatonnal kapcsolatos FB csoportnak. Itt találtam ezt a megdöbbentő bejegyzést, ami szíven ütött, ezért arra gondoltam, megosztom Veletek is! Menthetetlenül naiv emberként szeretném hinni, a három kőből készült állatka visszajut tulajdonosához. Édesanyja emlékét szolgálták a kertjében... PÓTOLHATATLANOK.

Kérem, aki hallja, adja át. Kérem, akinek esetleg megvételre felkínálják, jelezze a tulajnak. De talán legjobb volna, ha így adventkor a jóság eluralkodna, és aki ellopta őket, visszavinné őket. Igen, csak úgy merő jófejségből. Kérem az index.hu szerkesztőit, mindenképp tegyék ki, hátha az olvasótábor segíthet megtalálni a fontos tárgyakat. 

Kérem, megosztással segítsetek kedves Magyartarka olvasók! Kérem, aki tud valakit, akár itt kommentben, akár nekem küldött emailben jelezze. Köszönöm előre is.

Változtatás nélkül ide másolom a tulajdonos kétségbeesett kérését, ennél hitelesebb, erősebb szöveget magam sem tudok alkotni a történetről:

BALATONIAK OSSZÁTOK MEG LÉGYSZÍVES!

Amikor gyerek voltam, karácsony környékén megkérdeztem anyámat: "Mit szeretnél ajándékba? "Azt mondta nekem: Egészséget kívánok és jövőre senki se hiányozzon! Ekkor mondtam neki: "Nem anya, milyen igazi ajándékot akarsz... ". Igaza volt, az ajándékok semmit sem érnek, ha üresek a székek.... - Most már üres a kertem is..... - ��  Aki decemberben bejöttél Balatonfenyvesen az udvaromba, és elvitted a figuráimat - az anyukám figuráit-, HOZD VISSZA ŐKET.... Légyszíves!

A bejegyzés trackback címe:

https://magyartarka.blog.hu/api/trackback/id/tr9518002328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása