Szívatják a trolivezetőket!
2016. május 18. írta: MagyarTarka

Szívatják a trolivezetőket!

Megállni tilos - kivéve az Újlipótvárosban...

tilos_1.jpgCsak én vagyok olyan lúzer, hogy a lassan 3 évtizednyi autózásom alatt 2 helyen álltam meg tök véletlenül tilosban, és mindkét alkalommal landolt a büntetőcédula a kocsimon?  Gondoltam, teszek egy ellenpróbát és én is beparkolok a Pannónia utca – Victor Hugo utca sarkán átmenetileg kirakott megállni tilos táblához. Hátha ott még engem sem büntetnek meg! De nem vagyok olyan öncélú paraszt, hogy miattam kelljen kínlódnia a szerencsétlen trolivezetőknek.

Kerek egy hónapja zajlik a Kárpát utca felújítása, ezért kényszerülnek erre kerülni a trolik. Elég nyilvánvaló tábla szólítja fel az autóstársakat, hogy ne parkoljanak az amúgy valóban parkolófelület két első helyére. Elszállítással fenyegetőző kiegészítő tábla, megállni tilos, sárga festékkel és fehér krétával felvitt civil útburkolati jelek... Az autóstársak nagyívben tesznek rá. Volt olyan is, aki elgondolkodva kiszállt, jó hosszan nézte a táblát, majd bezárta az autót és szépen tovasétált. Mit gondolt vajon a drága lélek? "Jé, rémlik valahonnan ez a piros-kék tábla... mi is lehet ez? Ehhh, úgyis itt parkolok már húsz éve, tojok rá."

Ma is erre vitt az utam és tényleg sajnáltam a böhöm nagy piros köztaxi vezetőjét, amint centiről centire manőverezett a szabálytalanul parkoló autó mellett. Mondjuk, én privátban azt súgnám neki, nyugodtan zúzza le a pofátlan egyed tükrét, persze ilyet nyilván nem tehet… De érthetetlen, hogy miért nem szólnak be rádión a köztereseknek és vitetik el a francba azokat, akik pofátlanul, lesz@rva a táblát, a tömegközlekedés érdekeit, odaállnak. A gyakran erre járó rendőrautók közül miért nem intézkedik egy sem? Ott foglalják ingyen a temérdek parkolóhelyet a Pozsonyin és a Pannónián, tényleg egyikben sem hever egy büntetőcetlis tömb?

És az autósok egyre bátrabbak arcátlanabbak, hiszen rendre következmény nélkül marad a tilosban megállásuk.

Mire föl ez az engedékenység? Félnek attól, hogy a puccos környék úri lakossága felháborodik a kiosztott csekkek miatt? Vagy mi lesz, ha egy Nagyon Fontos Ember nem találja ott az autóját, ahol hagyta, mint eb a szaharát?

Hajrá tányérsapkások, ne csak a traffipax gombokat nyomjátok olyan bőszen, és ne csak az 50 helyett 55-el száguldókra sózzatok oda! Itt most be kellene tartatnotok a KRESZ-t. És igazán KRESztelenség, hogy kihagyjátok ezt a bőségesen újratermelődő bevételi forrást.

Drága úrvezetőurak! Nem lehetne, hogy NEM álltok be arra a két nyomorult helyre? Miért szívatjátok az amúgy is alig elférő trolibuszok vezetőit?

Kívánom, hogy nektek kelljen egy ilyen kanyart egy csuklóssal végignyomni! Mikor azzal se boldogul a többség, hogy kétautónyi helyre betegyen EGY személyautót… Egy ilyen tornába beleizzadnátok rendesen…

Rátok férne.

(terka)

UPDATE!

Most kaptam a hírt, hogy épp most (május 19. 10:30) vannak kint a BKK-tól a helyszínen egy forgalmi zavarelhárító autóval, és felkértek egy ott parkoló autóst, hogy álljon odébb. Köszönet a gyors intézkedésért!

A bejegyzés trackback címe:

https://magyartarka.blog.hu/api/trackback/id/tr808729338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MagyarTarka · https://www.facebook.com/profile.php?id=100011062750336 2016.05.19. 11:09:06

UPDATE
Most kaptam a hírt, hogy épp most (május 19. 10:30) voltak kint a BKK-tól a helyszínen egy forgalmi zavarelhárító autóval, és felkértek egy ott parkoló autóst, hogy álljon odébb. Köszönet a gyors intézkedésért!

hagymano 2016.05.19. 15:11:48

@MagyarTarka:
Miert nem lehet egy nagy teherautoval "veletlenul" lezuzni a paraszt modon beallokat...? ? ?

MagyarTarka · https://www.facebook.com/profile.php?id=100011062750336 2016.05.19. 15:17:38

Nem tudom, mi a megoldás... A közlekedési morál ma már leginkább közlekedési orál...

gmihaly621 2016.05.19. 20:32:04

Csak a bünti téríti észre a szabad(os)ságszerető (nem)úrvezetőket?

Alick 2016.05.19. 20:32:12

Torlólapát és lánctalp a trolira... :)

KissGecihuszár 2016.05.19. 20:40:31

Ja, hogy "lipócia", azaz Újlipsi, ahol sok a legtöbb szabályt, köztük a KRESZT is magasról telibeszaró újgazdag ballibsi?! Ha csak tehetem, messzire elkerülöm "lipóciát", mert mióta "trendy" hely lett, azóta számos olyan elem költözött oda, akik miatt egyrészt szívnak az ottani "bennszülöttek", másrészt ezen vállalhatatlan elemeknek köszönhetően bizonyos körökben szitokszóvá vált a hely...
Tudom, kommentem feszegette a határokat, de azt gondolom, nem sértegettem (alaptalanul) senkit sem, másrészt a tények makacs dolgok...

MagyarTarka · https://www.facebook.com/profile.php?id=100011062750336 2016.05.19. 21:20:08

@KissGecihuszár:
Nos, ezek szerint már a KRESZ be nem tartása is politikai nézet kérdése...? Akkor nagy gáz lesz előbb-utóbb a jobbkéz-szabályból... Nemár...
süti beállítások módosítása