Kendőzetlenül
2016. január 22. írta: MagyarTarka

Kendőzetlenül

avagy ajándék magyar módra...

packaging-253163_1920.jpgNapok óta köhögök, ahogy a torkomon kifér, így elballagtam a patikába. Amíg a lándzsás útifű szirupra vártam, a másik sorban egy idős nő kitartóan vegzálta az előtte álló fiatalabbat: „Szép ez a kendő, honnan van?”

Nem tudom, a néninek ehhez mi köze volt – szemlátomást pont ezen gondolkodott a megszólított is. Nem válaszolt. De a néni nem adta fel a piackutatást… „Mert amit itt a kínaiban kapni, az nagyon gyatra minőség!”

Ránézésre nem gondoltam volna a néniről, hogy képes a közeli kínaiban vásárolni, de ezek szerint a környékbeli procc népek is hisznek a meséknek. Vagy csak simán garasoskodnak.

A fiatal nő kelletlenül, kényszeredett mosollyal válaszolt: „Külföldről van.”

A néninek felcsillant a szeme – azt hittem azt kezdi el firtatni, honnan és mennyiért.

De nem. Csak ennyit közölt a patika teljes közönségének füle hallatára: „Hát igen, látszik. Amit én itt vettem a kínaiban, olyan silány volt, hogy azonnal elajándékoztam!”

Ki kapott közületek mostanában egy kendőt?… :)

 

(terka)

A bejegyzés trackback címe:

https://magyartarka.blog.hu/api/trackback/id/tr908302632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása