Az alzánál megrendeltem november 27-én egy karácsonyra szánt terméket. A weboldalon a mai napig folyamatosan elérhetőnek mutatták a terméket, beszállítás alatt változó darabszám (2-4 darab). De azt lehetett érzékelni, hogy van-lesz.
Email értesítésben többször tájékoztattak, hogy a várható beérkezés 2022. december 19. Last minute, de hát istenem, megjön karácsonyig.
Majd mai napon (december 12.) jött egy újabb email, hogy várható beérkezés 2023. január 4.
Karácsonyi ajándékként ez értelmezhetetlen, ugye. Felhívtam és szembesítettem Őket vele, hogy a weboldalon elérhetőnek kommunikálták a terméket, mert közben folyamatosan ellenőriztem és screenshotokat is készítettem a weboldalon a terméknél közölt készletről.
Válasz: Igen, de sorban állnak többen a termékre, így azoknak már van gazdája.
Kérdésem: Miért teszik ki a weboldalra elérhetőnek a terméket, hiszen az rendelésre csábít, hiszen ott azok nézik, akik keresik az ajándékokat!
Elmondtam, hogy szerintem, amire már van náluk rögzített előrendelés, azt ne tegyék ki a weboldalra, mint várhatóan elérhető termék. Mert ez félrevezetés!
Happy end: A rendelést lemondtam - ezt legalább elfogadták.
És még van 12 napom újabb ajándékot keresni.
Ja! És ma már átmenetileg nem elérhető megjegyzés szerepel a termék mellett. Legalább mások már nem mennek lépre karácsony előtt... Külön jó, hogy nem fizettem ki előre! Bele se gondolok, mennyit futhatnék a pénzem után.
Elolvastam az értékeléseiket a Google-on: bizony nem vagyok egyedül a tapasztalatommal.
De most már legalább tudom: az alza reklámja telitalálat!
Az ordítva kommunikáló zöld manó pont olyan idegesítő, mint a cég viselkedése.
(terka)