Csodatévő Balaton
2021. július 03. írta: MagyarTarka

Csodatévő Balaton

A ruhával együtt a gátlásokat is levetkőzzük?

Hőségriadó, ezer fok, az UV már a a tojásrántottára is veszélyes. A Balatonban lötykölődve próbáltam túlélni az újabban kétévszakos időjárás számomra szebbik felét. A hullámokról villódzó fénysugarak elkábítottak rendesen, ezért elsőre azt hittem, nem jól hallok: "METÁLZENÉSZ VAGYOK." Basszus, lehet, hogy egy igazi sztár áztatja magát tőlem hallótávolságra és én észre se vettem? Mondjuk Bon Jovin kívül nem sok metálzenész neve ugrik be hirtelen, de azért megfordultam, lássam, ki lehet az. "DE NEM AKAROK HÍRES LENNI!" Asztamindenit! Egy igazi, szerény mikrosztárhoz van szerencsém! Semmi sztárallűr, semmi hotelszobákba hurcolt groupie tinilányok? Ez igen, ez ám az emberi nagyság!

metal-999958_1920.jpg

"ÉS HOL ZENÉLTEK?" Lám-lám, mások is nyitottak az ibolya-szerénységű muzsikusok alkotására, hallani kívánják a kirobbanó sikert! "A PRÓBATEREMBEN..." Hopsz. A kérdezőnek is fennakadhatott a szeme, mert nem jött a következő kérdés: és vajh, hol van ama szentélye a zenének, ahol megbújván a kíváncsi szemek és fülek elől megszületik maga a csoda... Sebaj, ha nincs kérdés, akkor is van válasz: "Most jöttem haza külföldről, és még keresem a lehetőségeket."

A siker legfőbb gátja a kishitűség. Hát ezért nem lehettem én balerina! A francba! Szívemet elöntötte az öröm, már spiccbe rántotta lábfejemet a Balaton csodavizében elérhető közelségbe került új karrier. Hátranézve a lemenő nap fényében hátracsapta vállig érő dús hajkoronáját az addig tüske frizurát viselő éltes úriember, belecsapott a húrok közé és úton volt a Grammy díjkiosztó felé.

Ismeretlen ismerős: csapj a húrok közé és szívből kívánom, valósítsd meg álmaidat!

(terka)

 

A téma a Balaton partján hever:

https://magyartarka.blog.hu/2016/06/15/balazska_a_balta_321

https://magyartarka.blog.hu/2019/08/20/lanyok_menekuljetek_igy_probal_csabitani_egy_unalmas_ficko

https://magyartarka.blog.hu/2017/09/10/te_mitol_undorodsz_a_strandon

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://magyartarka.blog.hu/api/trackback/id/tr7616611648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása