16 őszinte mondat karácsonyi ajándékkártyára
2017. november 20. írta: MagyarTarka

16 őszinte mondat karácsonyi ajándékkártyára

Hétvégén a legnagyobb budapesti pláza parkolójában egy kissé borízű hang utánunk szólt: "Finom parfümöt a kedves hölgyeknek?" Nem válaszoltunk: parkolóházban nem vásárol parfümöt az ember lánya. De a tag kitartóan talpalt utánunk, hogy ilyen jó, meg olyan márkás - ismerjük... Végül előadta az überelhetetlen érvet:

"Nem vagyok én gagyival seftelő csöves, frissen loptam a drogériában!"

Lehengerlő eladástechnika. Értitek: nem ám valami pancsolt lötty, kikéri magának! Ő csak márkás holmit árul, mindent a kedves vevőért! De legalább őszinte volt a csávó, nem? Bezzeg, amikor egyes ruhaboltokban ugyanazt a kínai ruhát veszed meg, amit a kínai piacon feléért, harmadáért árulnak, csak itt csili-vili üzletben, jól behirdetve és persze valami márkával felülcímkézve? Az mi, ha nem orbitális áthintázás? Nevezhetjük persze márkaépítésnek is. Elegánsabban brandingnek. Ezen agyalva megfogalmazódott bennem az ŐSZINTE KARÁCSONY eszméje. Elképzeltem, ha a kicsike ajándékkártyákra a sablonos dumák helyett mindenki őszinte mondatokat írna... Például ilyeneket:

christmas-card-2923260_1920.jpg

1. Tavaly kaptam nagyitól, jövőre add tovább te is szeretettel!

2. Nem neked szántam, de jobb híján fogadd el te.

3. Úgysem örülsz soha, semminek!

4. Az utolsó közös karácsonyunkra...!

5. Mintha a fogamat húzták volna, olyan drága volt...

6. Úgyis biztos kicseréled, úgyhogy ott a zsebében a blokk!

7. Idén szebbet akartam, de hát te sem lettél szebb.

8. Rád illő bugyit nem találtam, ezért lett lepedő...

9. Az utolsó ép fogadra való: mogyorós!

10. Nem te vagy az apja, de olyan okos mint te!

11. Lejártam érte a lábam drágám! Kaphatnék egy új cipőt?

12. Csinos kis kombiné, a barátnődön nagyon megtetszett...

13. Turkálósból van, de kimostam!

14. Nem futotta többre, sajnálom.

15. Ennyit se érdemelnél!

 

...és végül a legegyszerűbb:

16. Utálattal, Jenci

(szeretettel, Terka)

A bejegyzés trackback címe:

https://magyartarka.blog.hu/api/trackback/id/tr10013328489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SarahConnor 2017.11.21. 18:57:46

Ezek túlnyomó többsége nem őszinte, hanem prosztó, bunkó beszólás. Akivel ilyen viszonyban vagyok, az eleve nem kap semmit.

Belzebubo 2017.11.21. 19:13:51

Nagyon jó válogatás! De a 8. és a 12. tetszett nekem a legjobban :-)

zizi77 2017.11.21. 19:19:01

a 11-es aranyos és nem bántó. :)

Endre Kis 2017.11.21. 19:30:47

Szerintem kicsit izzadtsagszagu, ezerszer leragott csont...

hdnctrl 2017.11.21. 20:49:26

mindig azt mondják a hamis parfümre, hogy lopott, és mindig találnak olyan balekot, akinek nincs gondja azzal, hogy orgazdává lesz, és megveszi.

Helyszíni zsemle 2017.11.22. 03:19:14

Nem lehet hogy ez valami amcsi forditas, mert ezek nem illenek a magyar viszonyokhoz.

MagyarTarka · https://www.facebook.com/profile.php?id=100011062750336 2017.11.22. 19:55:29

Szia Helyszíni zsemle! Bizton állíthatom, hogy nem fordítottam... A magyar viszonyokhoz szted mi illik, ha ez nem?
süti beállítások módosítása