Te mitől undorodsz a strandon?
2017. szeptember 10. írta: MagyarTarka

Te mitől undorodsz a strandon?

Az idei utolsó nyárias hétvége sokakat, így engem is kicsalt az egyik, fővároshoz közeli strandra. A Nap búcsúsimogatása igazi áldás, feltölti a hamarosan beköszöntő őszi-téli fényhiányban senyvedő test és lélek energiaraktárait. A medence kék vize kimossa a "holvanmárakéthétszabadság" után ránk telepedett hétköznapi szürkeséget... Bambán, szinte félálomban néztem a semmit, ürítettem az agyamat, amikor hirtelen arra eszméltem, hogy valami nagyon gusztustalan dolog történik a vízben. Tőlem nem egészen egy méterre egy hős lovag a szíve hölgyének arcán levő pattanásokat igyekezett üríteni tömpe ujjaival. "Nem jön ki..." - vallotta be pironkodva a Nőnek. sea-snail-345678_1920.jpgAki erre orcájának másik felét is odatartotta, hátha majd onnan sikerül kivarázsolni a szmötyit. Egy szemvillanás alatt magamhoz tértem. A vízben, ott, ahol a klór mellett nyilván vizelet és minden egyéb nyalánkság is megtalálható, ott operáltatta az arcán levő cuccokat a csaj! Arról nem beszélve, hogy ami kijön a kis furunkulusból, az nyilván bemosódik a vízbe. Pfuj! Amikor a pasas ismét nekiveselkedett, nem bírtam ki, odaszóltam: "Ne haragudjanak, biztos hogy ezt pont itt kell csinálni?" Az értetlen és kissé haragos tekintetüket látva, egy világos és nyilvánvaló önérdekükkel fejeltem meg a mondandómat: "A hölgy arcának nyilván nem tesz jót ez a piszkos víz..." Szó nélkül kivonultak a medencéből.

Nyáron meg egy pasas a plédem mellett vágta a lábkörmeit a balatoni strandon. A teremtés egy másik koronája pedig a sarkáról tépkedte le a felázott bőrkeményedést és dobálta szét a fűben. Olyan önfeledt örömmel dolgozott, mint ahogy a magukról megfeledkezett sofőrök szokták a fikát túrni az orrukból a kocsiban.

Velem van a baj? Persze, minek járok nyitott szemmel... Tudom. De ezek a műveletek olyan szintű undort váltanak ki belőlem, hogy muszáj szóvá tennem! Ilyen alapon bárki szabadon eregethetné a galambocskáit, piszkálhatná a füléből a fülzsírt, vagy akár az orrszőrét is nyírhatná nyilvánosan. Miért is ne? Csak tudnám, ezek után mire a nagy össznépi fujjogás a hüvelygombás reklámra, ami mindig pont vacsora közben megy...

És akkor én is hadd vihessem be a kutyámat úszni a Balatonba! Ja, hogy egy kutyától bezzeg undorodik a kedves emberiség! Én viszont az emberek azon részétől undorodom, akik az igénytelenségükkel másokat szerencséltetnek egy strandon. Például, a kutyákkal ellentétben, még bele is kakálnak a vízbe...

(terka)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://magyartarka.blog.hu/api/trackback/id/tr3412819904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kishapsi 2017.09.10. 20:19:26

Pfújjjjj :-( Még belegondolni is szörnyű :-(

Kishapsi 2017.09.10. 20:20:56

Az emberi igénytelenség netovábbja....

MagyarTarka · https://www.facebook.com/profile.php?id=100011062750336 2017.09.10. 20:57:24

@Kishapsi: Az. Ha már másokra nem gondol, legalább a saját arcbőrét félthetné egy fertőzéstől... És képzeld el a szerencsétlen fickót, akinek az a feladata a nyilvános randin, hogy a csaj pattanásait nyomkodja... Szted meddig tart majd a nagy szerelem?

Kishapsi 2017.09.10. 21:47:10

A meglévő mitesszerekig :-)

fillérbaszó vadász 2017.09.11. 09:43:39

Ezeknél én tudok gusztustalanabbat. Igaz nem higiénia szempontjából, hanem látványra.
Öreg nyugger ette a lángost. Végzett és kivette a protkóját és nekiállt lenyalni a rajta lévő kajamaradványokat.
Nem volt semmi.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.09.11. 09:46:41

Engem legjobban az undorít, aki strandolás helyett lesi a többieket, majd műfelháborodva cikket is ír erről.

fillérbaszó vadász 2017.09.11. 09:51:08

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Nem feltétlen kell lesni ezt, hanem egyszerűen észreveszed néha. Ahogy én a lángosos protkós öreget.
A medencébe hugyozás meg olyan dolog amit nem veszel észre, de az van és nem tudsz ellene mit csinálni. Ha strandra mész, akárhová (külföldre, belföldre mindegy) mindig lesz valami Torrente-féle suttyó aki belehugyozik a vízbe.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.09.11. 10:17:30

"Válogatott emberi gusztustalanságok - ez a mai magyar valóság." Írod az alcímbe.

Te egyébként rühelled a magyarokat, vagy tényleg megvagy róla győződve, ez magyar sajátosság ?

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.09.11. 10:19:23

@fillérbaszó vadász:

A medencébe pisilés olyan, mint az étteremben evés. Természetes dolog. felháborodni ellene értelmetlen.

Indriq 2017.09.11. 10:27:37

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:
"Engem legjobban az undorít, aki strandolás helyett lesi a többieket, majd műfelháborodva cikket is ír erről."
nem az hogy a libsik is strandolhatnak??? mivan, ma nem fizettek még, hogy libsizz? :D

MagyarTarka · https://www.facebook.com/profile.php?id=100011062750336 2017.09.11. 10:32:43

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:
igazad van Barika, jobb lenne birka módjára tűrni mindent, és csak boldogan telebogyózi a közös legelőt, mint te

MagyarTarka · https://www.facebook.com/profile.php?id=100011062750336 2017.09.11. 10:34:41

@Ballib cenzúrázók réme 25:
Láttál olyan mondatrészt ami arról szól hogy CSAK Magyarországon van ez? Amúgy meg sajnos a lakosság mindenféle átlag összhányadosa lefelé tendál...

Zacskóstej 2017.09.11. 10:36:28

"Ilyen alapon bárki szabadon eregethetné a galambocskáit" - Már miért ne eregethetné? Nehogy már ne finghasson a strandon.... pofám leszakad.

2017.09.11. 11:05:53

ugyan nincs benne a cikkben, hogy ez csak magyarország, de ... nyugatabbra élek, és érdekes módon itt is vannak tahók, de töredéke, mint otthon... lehet, hogy kultúra? lehet, hogy nevelik a kölköket, nem csak felnőnek, mint a dudva? lehet, hogy nem azt tartják normálisnak, hogy a medencébe pisiljenek, mint akinek nincs két lába, hogy elbattyogjon a wc-ig. igen, kedves birka, sokminden természetes, a kakilás is, szülés is, böfögés, hányás, és mind ami emberekkel jár. mégis lejöttünk a fáról, van aki ember lett, van aki csak birka szintjére jutott... van még hova...

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.09.11. 11:15:08

@MagyarTarka:

Arra célzol, hogy a cigányok aránya egyre nagyobb ?

Nem vagy te rasszista ?

isti75 2017.09.11. 11:15:50

Egy osztrák tó strandján voltam, a kisgyerek bekakilt, anyuka meg lemosta a gyerek popsiját a strand vizében. Azóta se mentem ahhoz a tóhoz...

Jossarian 2017.09.11. 11:21:21

A latogatokozonsegtol, ezert nem jarok strandra a balkanon

Cycmen 2017.09.11. 11:24:40

Lehet hogy közben kúrtak és a pattanásnyomás csak elterelés volt! Az itteniek közül kefélt már valaki strandon? Én igen, bár az ilyen tóstrand volt!

Jossarian 2017.09.11. 11:26:52

@isti75: meglepodnel, mi minden talalhato egy toban, doglott allatok, rohado celluloz, allati fekalia es vizelet, mutragyaszarmazekok es kulonbozo vegyi anyagok esovizbol vagy patakokbol stb. Ehhez kepest egy babapopsi mosasa elenyeszo. Persze nem helyes, de nem hasonlithato ossze azzal, hogy egy rakas felallat osszerondit egy 100-200kobmeteres medencet es kornyeket.

xemét 2017.09.11. 12:12:42

Sajnos ez magyar sajátosság. Annyi gusztustalan dolgot szeretnek a magyarok, hogy aki egyszer elmegy magyar strandok valamelyikére és jobb érzésű, vagy jól nevelt kultúrált ember, az többet nem megy oda és az országba sem jön.A magyar kulturát jellemzi, hogy a TV reklámok folyamatosan, ebéd vagy vacsora időben a körömgombát és a hüvelyfertőzéseket reklámozzák, undorító látványosságban, mintha minden ember körömgombákkal élne és minden nőnek hüvelyfolyása volna, a férdfak meg mind prosztata problémákkal küzdenek. Ez egy beteg ország és undorító!

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.09.11. 12:18:04

@Jossarian:

A magyargyűlölők megtalálták a helyüket..

Persze hogy az osztrák szar az illatos, a magyar pattanás meg hányingerkeltő.

Ez már csak alap.. :DD

Cycmen 2017.09.11. 12:30:04

@Manka88: ugyan nincs benne a cikkben, hogy ez csak magyarország, de ... nyugatabbra élek, és érdekes módon itt is vannak tahók, de töredéke, mint otthon...

Ja! De azért így itthon is egy tahóval kevesebb van, még ha te nem is vagy pattanásos!

@xemét: még jó, hogy te nem vagy magyar!

Pp24 2017.09.11. 12:38:09

Kisgyerek a gyerekmedencéből kikiabál anyukájának, hogy pisilni kell. Anyuka mondja: gyere ki, nem szabad a vízben pisilni! Kisgyerek kijön, kiáll a medence szélére, majd onnan visszapisil a medencébe :))))

Megtörtént eset.

2017.09.11. 12:45:48

@Cycmen: csak nem magadra vetted draga? Meg is erdemled hogy ott vagy... odavalo vagy...

masada 2017.09.11. 12:55:23

Nem tudom én a Seychelles szigetekre járok, ott ilyenek nem nagyon vannak... próbáld ki Te is?! Minek pazarlod az időd ilyen strandokra?

Cycmen 2017.09.11. 13:01:30

@Manka88: csak nem magadra vetted draga? Meg is erdemled hogy ott vagy... odavalo vagy...

Magamra nem vettem, mert nincs mit! Ez egy jó kis ország, amiben rossz, az a hozzád hasonló szarháziak miatt van!
És jól mondod, idevaló vagyok!

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.09.11. 13:03:05

@masada:

Márhogy a Seychelles szigeteken nem hugyoznak a vízbe , vagy nem nyomnak bele pattanást ?

2017.09.11. 13:06:49

@Cycmen: nem hiszem hogy miattam lenne barmi gond magysrorszagon, 20 evig dolgoztam es adoztam otthon, diplomas vagyok, nyelveket beszelek, es sosem szavaztam a fideszre. Nem volt kedvem tovabb nezni hogy mindent de mindent ellopnak. Talan epp azok miatt van baj akik akkora taplok mint te hogy belekotnek olyanba aki semmi rosszat nem mondott. Elmondtam a velemenyem hogy szerintem parasztsag a medencebe pisilni erre te belem kotottel. Ki tudja mi okod ra, flusztralt vagy, csoro, nem dugtal vagy kicsi a farkad. Az a baj az az orszag tele van ilyenekkel akik mindenkit gyulolnek mert van velemenye, esetleg mas mint az ovek. Frocsog a rosszindulat beloled..... csak sajnalni tudlak a lelki nyomorodert

tomhardynészonja 2017.09.11. 13:11:18

egy kis vöröshagymát szerintem még elbírna.

Yagry 2017.09.11. 13:36:27

A legundorítóbb az, hogy nem tudok olyan helyre menni, ahol 5 méteres körzetben nem cigizne valaki. Értem én, hogy az ő élete fölösleges, de én az enyémet többre tartom az övénél, és nem értem miért nem lehet már olyan törvényt hozni, hogy mindenki csak otthon a wc-jében cigizhessen, és ne nekem kelljen távolabb húzódnom, ha tiszta levegőt akarok szívni. És minél prolibb, annál valószínűbb h a gyereke pofájába cigizik, vagy épp a büfében, ahol más enni szeretne. És kénytelen vagyok ott enni, nem tudok bemenni a vízbe 100 méterre h ott kajáljak, hogy távol legyek tőle. A kutyákról pedig jobb nem is beszélni. Minden kutyatulajt 100e Ft-ra büntetnék, aki póráz nélkül elengedi a dögjét közterületen. Valamint kártérítést kéne h fizessenek a kutyatulajok, hogy azoknak is az ő kutyájuknak az ugatását kell hallgatni, akik utálják a kutyákat. Hogy meg lennének sértődve ezek ha én meg kiraknék egy brutál nagy hangfalat az udvarra, hogy hallgassák az én zenémet. De én azért hallgassam 1 km-en belül az összes undorító kutya ugatását, nem kérdeznek meg h kíváncsi vagyok-e rá.

Indriq 2017.09.11. 13:46:33

@Yagry: neked javaslom Asimov Soláriáját :)

masada 2017.09.11. 13:48:00

@Ballib cenzúrázók réme 25: igen, pontosan. Ott nem nagyon fordul elő.

Kunhallmi Agnes. 2017.09.11. 13:51:29

A posztolo nyilvanvaloan egy STRANDNACI.
En siman belaszarok a vizbe, soha senki nem szolt meg.

Swind 2017.09.11. 13:57:56

Medencés strand például Palatinus: Ha nem szereted a prolikat, csak természetes vizű strandra menj.

Cycmen 2017.09.11. 14:07:03

@Manka88: . Elmondtam a velemenyem hogy szerintem parasztsag a medencebe pisilni erre te belem kotottel.

És már magad is elhiszed hogy csak ez volt mi? Akkor mi volt ez a Magyarországon mennyi tahó van de nyugaton ahol vagy ott kevesebb? Arra mondtam, hogy ha így érzed jó helyen vagy, ide meg nem hiányzol! A tököm tele van a hozzád hasonló kitámolygókkal akik onnan osztják az észt valami hamis felsőbbrendűségi tudatból kifolyólag! Azt hiszed hogy én nem tudtam volna kimenni? A te életed, találd meg a boldogulást ahol jól esik, de szidni ahonnan eljöttél és lenézni akik maradtak gusztustalan. Amúgy ismétlem , nem sértődtem meg, emiatt ne fájjon a fejed!

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.09.11. 14:08:47

@masada:

Tehát egy szigeten, ahol mondjuk 500 méterre van a legközelebbi budi, nem hugyoznak az emberek az óceánba ?

Az meg külön megér egy misét hogy ezt honnan tudod, hogy senki nem hugyozik bele ?

(És ha mégis belehugyozik valaki, az magyar volt.)
Te egyébként alapból rühelled a magyarokat ?

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.09.11. 14:08:47

@masada:

Tehát egy szigeten, ahol mondjuk 500 méterre van a legközelebbi budi, nem hugyoznak az emberek az óceánba ?

Az meg külön megér egy misét hogy ezt honnan tudod, hogy senki nem hugyozik bele ?

(És ha mégis belehugyozik valaki, az magyar volt.)
Te egyébként alapból rühelled a magyarokat ?

Dzsordzs Lukász 2017.09.11. 14:13:05

Ez tenyleg undorito ! Elkepeszto, hogy micsoda szociopata elmebetegek elnek koztunk nagy szamban. Nem kicsit kell primitiv gatlastalan allatnak lenni ahhoz, hogy valaki ilyet csinaljon nyilvanossan, plane egy strandon. Jo hogy nem tampont cserelt a csaj medenceben.
A strandok is tehetnenek ellene, ha nem csak bevetelt szamolnak.
A belepo jegy melle adhatnanak egy rovid tajekoztatot, a strandon viselkedeserol. Mondjuk 10 pontban roviden leirva "MIT NE CSINALJ !" a medenceben a strandon.
Az peldaul evidens, hogy dohanyzast, csak kijelolt helyen kene engedni.

onlame 2017.09.11. 14:15:02

Ja, egyébként ezek tényleg undormání dolgok. Mondjuk erre nem az a helyes reakció, hogy akkor te miért nem undorítóskodhatsz...

Mert nekem például, és a legtöbbeknek (normálisabbaknak) semmi gondja nincs azzal, hogy a kutya a Balatonban fürdik. Tényleg nem értem, miért lenne baj... Nekem azzal lenne bajom, hogy a sok tuskó kutyatulaj ott a strandon szaratná meg hugyoztatná a kutyáját... Az meg gusztustalan, hogy másoknak meg a kutyaszaros fűben kelljen napozni.
Ugyanígy bulihelyek közelében sem strandolunk, mert éjszakánként odahányni az ugye szintén egy ilyen gyakori prosztó szokás.

A magyar vs. nyugati/külföldi témában pedig megjegyzem, hogy a briteknél, hollandoknál, oroszoknál prosztóbb népség nem-igen van. De mindenhol vannak prolik. A kérdés ugye, hogy hol hogyan kezelik őket...

@Yagry:
Cigi téma. Ha strandolok, akkor viszonylag ritkán gyújtok rá. Ha én érkeztem később a helyemre, és valakik közelébe telepedtem le, akik szemmel láthatóan nem cigiznek, akkor nem gyújtok rá.
Ha viszont letelepedek valahova, és a 10 méteres körzetben senki nincs, akkor rágyújtok. És a cigimet is a törölközőn, jól látható helyen tartom, hogy lássák mások, hogy mit vállalnak, ha az 5 méteres körzetembe telepedszenek le... Ha zavar a füst, ne feküdj a közelemben...

Egyébként meg költözz tanyára. Ha zavarnak az emberek, akkor ne menj emberek közé.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.09.11. 14:17:10

Saját kellemetlen tapasztalatok, bár nem a strandon:

Vonat: A velem szemben ülő bácsika bicskával kezdi manikűrözni a körmeit, (A pedikürt már nem vártam meg..:)

Busz: Az előttem lévő helyekre beülő fiatal pár kolbászos zsemle evészetbe kezd, közben bőszen csókolóznak. Komplex vizuális, hangi, és szaghatásokkal kísért élmény.. (Ezesetben sajnos nem volt menekülési lehetőség, mivel teltház volt a buszon..:(

Tompahawk · https://rohadtkunyho.blog.hu 2017.09.11. 14:22:59

A férfi seggnapoztatás sem semmi. Amikor a fecske típusú (hagyományos) fürdőgatya fel van tekerve oldalt, a középső rész meg belesodorva a vágatba.

masada 2017.09.11. 14:24:47

@Ballib cenzúrázók réme 25: 1. Nem rühellem, ne légy csacsi, strandolásról van szó 2. Igen, pontosan, a nem lusta ember megtesz 500 métert. Aki ennyit sem tud megtenni, az, ilyen helyekröl csak a Paprika TV- böl hallhat.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.09.11. 14:30:01

@Swind: Spirő valamikor a 90-es években egyszer belefújta az orrát a vízbe a Lukácsban. Amikor rászóltak, úgy reagált, hogy "itt antiszemitizmus van"..

csakférfi 2017.09.11. 14:33:31

@onlame:
Feleségemet aki nem dohányzik , megkérdezték a munkatársai
-nem zavar a cigifüst és a bagószag,nem büdös?
-nem, olyan "pistiszaga" van (így hívnak pisti)
Csodálkoztak.
Sokat cigizek de zárt helységben soha.Ha valaki aki nem cigizik a közelemben van inkább elmegyek 5-10 méterre.
Rühellem amikor megszólnak egy nekem tetsző cselekedet vagy attitűd miatt.
Így van ezzel a posztoló is .
Megszól másokat ahelyett hogy .......elviselné és belátná emberek azok is ----emberek emezek is.
A figyelmét fordíthatná pozitívabb tulajdonságok felé.
Persze ha valakinek nincsenek pozitív ,jó tulajdonságai akkor sajnos másokban a negatívat fel kell nagyítani ......így lehet pozitív és jó önmga.
Fura egy teremtmény.
Nekem.

bontottcsirke 2017.09.11. 14:34:12

@Ballib cenzúrázók réme 25: Én rühellem a magyarokat. Ő csak leírja az igazságot.

Onnan tudom, hogy "ittjon vagyok" hogy mindig le van fosva a wc deszka.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.09.11. 14:42:50

@csakférfi: Már elnézést de a pattanások nyilvános kinyomkodása azért bőven túl megy a jó izlés határán.
Vannak olyan cselekvések, amelyek nem a nyilvánosság elé valók. Ennyi erővel kiállhatnék nyilvánosan pisálni a Blaha közepére, mert nekem olyan kedvem van.

csakférfi 2017.09.11. 15:07:53

@EU zászlót mindenhova!:
Készítettek egyszer egy kutatást pszichomókusok-ha jól emlékszem-azzal kapcsolatban hogy mennyire vagyunk szobatiszták.
egyetemistákat vettek rá arra hogy pénzért a nadrágjukba vizeljenek a kutatók jelenlétében.
nagytöbbségük ezer dollárért sem volt hajlandó....bárhogyan is akarta.
Hogy hogyan jön ez ide?
A belénk nevelt és a társadalmi elvárások olykor sokkal erősebben mint a "szükségleteink".
Ezzel nem azt állítom hogy a pattanások nyilvánosan kell hogy kinyomkodd.Mivel nem éppen szép látvány.
De egy másik.
Néhány hete Budapesten jártam a feleségemmel egy vásárlás kapcsán.
Vidéki gyerek lévén megütötte az orromat a büdös.Ahogyan mentünk a troli állomása felé ..dolgunk végeztén.Megláttam néhány egész vekni kenyeret egy pad alatt.Mellette emberi ürülék.Ez délután volt.
Elképzelésem sincs hogyan jött ez össze.
De .....nyilvánosan mindenki láthatta és nem foglalkozott vele.
Pesten ez megszokott??

2017.09.11. 15:10:14

@Cycmen: ha esetleg kidugnad a fejed abbol a pocegodorbol ahol elsz, akkor latnad hogy sajnos magyarorszag kultura, gazdasag es minden egyeb teren albania utan van a sorban. Jo bekotott szemmel elni? Amugy elkerulte a figyelned hogy azt mondtam tahok itt is vannak csak kevesebb...

VaradiJanos 2017.09.11. 15:14:03

@Manka88: Egy proli pereputty biztos van ott is: a fámilijád.

Thomas Dantes 2017.09.11. 15:18:09

@Yagry: Én meg a hozzádhasonló seggfejektől undorodok.
Igaz, a nem kulturált kutyatartókkal sok a baj. De kulturálatlanság nem kutyatartás függvénye, hanem egyszerűen vannak kulturálatlan emberek. Mi a bánatos anyád valagát akarsz te engem megbüntetni, amikor mindent kimondottan szigorúan az írott és íratlan közösségi élet szabályait betartva csinálok, csak azért mert te egy frusztrált kutya gyűlölő seggfej vagy?!

VaradiJanos 2017.09.11. 15:29:25

@Thomas Dantes: Az íratlan vagy az írott szabályok szerint jó a hangosan és sokat ugató kutya amiről írt? És a szabadon futkosó?

benedek012 2017.09.11. 16:12:26

@fillérbaszó vadász:
Aztak.rva.
Kihánytam volna a belem.

2017.09.11. 16:14:33

Strandon gyerekoromban az volt a csúcs, vagy mélypont, amikor egy jól fejlett szar úszott felénk a gyerekmedencében. Mi kiszaladtunk onnan, olyan gyorsan, mintha cápát láttunk volna. Aztán lesüllyedt és valaki széttaposta a medence alján.

MEDVE1978 2017.09.11. 16:39:42

A baj az, hogy korábban ezt igyekeztem kikerülni, de most, hogy kis gyerekeim vannak, esélytelen. A Balatonon például átküzdöttem magam az általam csak húgyövezetnek nevezett első 50 méteren és utána úsztam egy jót, abban a tudatban, hogy az emberek 95%-a part mellett van, hugyozik és szarik bele a vízbe. Most már ez nem megy, mert a gyerek kicsi és kinn akar játszani, ahol leér a lába, úszni meg annyira nem tud, hogy nagyon mélyre bejöjjön...

Amikor gyerek voltam, jártam úszótáborba a Palatinus-ra. Na az kifejezetten jó példa volt erre: hányás a vízben, szúnyoglárvák a vízben, szar a vízben, volt minden. A Hullámmedencében volt a legtöbb hányás, ott voltak gyerekek, akik nem bírták a gyűrődést.

Jossarian 2017.09.11. 17:29:17

@VaradiJanos: na oda aztan vegkepp nem :-D

Indriq 2017.09.11. 17:43:39

ami poén, megnézni reggel és délután a medence vizét, jó, egy része valszeg naptej, de amúgy döbbenetes a színváltozás.

Duplaxiii 2017.09.11. 17:49:39

Ideális generációs írás!
Időről időre megjelennek hasonlók, láthatóan van egy generáció, aki mindent elítél, ami nem az ő szokásainak, divatjának felel meg.
Ugye ez is igazolja, hogy a liberális és a neoliberális nem ugyanaz! Hallod, birka?
Az egyik, a liberális olyan, aki elfogadja, hogy minden ember más, vannak jók és rosszak, csúnyák és szépek, vannak akik szépen énekelnek, vannak akik a megasztárban indulnak. Igen krva sok idegesítő dolog van körülöttünk, de minden embernek más és más az idegesítő és a szintek is eltérőek.
Nem írunk posztot a mobilozó buta szőkékről, a ostoba bolti biztonságiőrökről, a de még a kirekesztő blogerekről sem, hiszen mindenkinek JOGA van az élethez és ebben egyedül a törvények szabnak határokat, feltételeket.
Elképzelhetetlen egy végtelen számú mátrix, benne mindenkivel és minden utált, nemszeretetett dologgal.
Tehát ha valami nem tetszik, akkor intelligens ember nem megy oda, nem beszél valakivel, nem nézi meg a színházban és így tovább.
.
Van azonban egy másik halmaz, jellemzően életkor, generációs kérdés alapján serveződve, aki valamiért úgy gondolják, hogy CSAK az ő álláspontjuk, az ő ízlésük, az ő véleményük az elfogadható és ha eltérést tapasztalnak akkor azonnal kiabálni kezdenek. Ők azok, akik a büdös életben nem fogadnak el mást, csak a saját közösségüket...
Ez a halmaz az, aki a neten él, Facebookon kommunikál, a partnereit társkereső oldalakon szerzi be és még az atomfizikát is csak egy hozzá hasonló életkorú "tanácsadótól" fogadja el. Nincsenek idősek, fiatalok, számukra az evoluciós folyamatok nem léteznek, csak a születésüktől az aktuális dátumig látját be a világot....
.
Ennyit a pattanásnyomásról.
.
Számomra ezerszer visszataszítóbb a sok tetkós suttyú, a borotvált "férfiak", de az ótvarbüdös energiaitalok szaga is...
De nem kiabálok, nem írok blogot, nem akarom megváltoztani a világot!
Mert a világ ilyen, rengeteg ember él benne, akik rengeteg visszataszító dolgot csinálnak.
Nem lehet náci erőszakkal egyelősdit kialakítani!
Igaz a civil aktivistamozgalmak erre törekszenek, de még nem lehet.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.09.11. 18:07:31

@csakférfi: Tudod a hajléktalan probléma Pesten kumulálódik, ugyanis előbb-utóbb más települések hajléktalanjai is itt kötnek ki. Többnyire hozzájuk kötődnek azok a jelenségek, amiket leírtál. Tarlós megpróbálta kezelni ezt a helyzetet, de a drágalátós Alkotmánybíróság szépen elgáncsolta a rendeleteit.

Behajtó70 2017.09.11. 18:18:03

Én a balliberánsoktól!

csakférfi 2017.09.11. 18:31:31

@EU zászlót mindenhova!:
A pattanás kinyomása is ilyen . Előbb utóbb megszokod.
Aztán elmész mellette.
Én azon csodálkozom hogy ezekről is írni kell.
Ezt is tanulni kell? Hogy nem ......szarunk oda ahol ránkjön?
Nem nyomkodunk nyilvánosan pattanást!
Baszki hová jutottunk.
Elmész egy nyomorgó mellett.
Mert .........végül is mindegy.
:)

Bajjjer Zsot 2017.09.11. 18:36:02

@Duplaxiii: "Ennyit a pattanásnyomásról."

Na elmesz a picsaba a liberalis faszsagaiddal. Nehogy mar egy ilyen undorito viselkedest barkinek is elkene fogadnia egy nyilvanos medenceben.
Megis hol hatar ? Ha beleszarik vizbe, vagy a veres tamponjat odadobja meg az is rendben van ?
Epeszu ember semmilyen pattanast nem nyomogat, az utcan, medenceben, mar csak fertozes veszely miatt sem. De leginkabb azert, mert egy normalis embernek van annyi termeszetes gatlasa, civilizaltsaga, hogy ilyen dolgot nem csinal nyilvanossan.

Cycmen 2017.09.11. 18:46:56

@Manka88: Amugy elkerulte a figyelned hogy azt mondtam tahok itt is vannak csak kevesebb...

Én meg erre mondtam hogy egy tahóval kevesebb, csak elkerülte a figyelmedet!

csakférfi 2017.09.11. 18:48:51

@MagyarTarka:
Hmmmmm.
Parasztgyerek vagyok,nem szégyennlem.Nagyanyám ezelőtt 40 évvel mikor a kenyeret szelte keresztet rajzolt a kés hegyével a kenyér aljára.
Mesélte hogy anno a háboru után aranyat és családi ezüstöt lehetett a "városi népektől" kapni húsért,tejért,kenyérért.
Vagy hogy begyalogolt a közeli városba batyuval a hátán (9km) némi túróval és vajjal. Mivel kövesút nem volt és busz nem járt. Csak esetleg szekér.
Mindig csodáltam az erejét,mivel 40 kg ha volt benne.

2017.09.11. 18:59:48

Én speciel a NagyMagyarországos, turulos tetoválásoktól vagyok rosszul ha látható helyen van.
A kutyákkal a balatonban alapvetően nem érzek problémát, engem csak az zavar (és gondoloom másokat is) amikor a blöki kijön a vízből, megrázza magát, és lefröcsköli a parton napozókat. Na azt érezhetik sokan undorítónak, pedig tele a víz döglött hallal, és a vitorlázók végtermékeivel. Mégsem esik jól egy szőrös állat szőréről lecsorgó vízben pancsolni.

sZulamith 2017.09.11. 19:04:32

@Pp24: Ez legalább mosolyogtatóan aranyos:)

Tengerparton nézelődve látom az idős pár férfi tagját, amint az orrát
fújja tenger vizébe közel a fürdőzőkhöz, meg hozzám a bámészkodóhoz. Ahogy kiderült nem házaspárok. Na mondom magamban, nekem ez a férfi akkor sem kéne ha aranyból lenne:)

eßemfaßom meg áll 2017.09.11. 19:33:02

index.hu/tudomany/2017/03/01/kikutattak_hogy_mennyi_pisi_van_a_medencekben/

"A vizsgált medencék közül az egyik, 830 ezer literes medencébe 75 litert pisiltek össze a látogatók, a másik, feleakkora medencébe pedig 30 litert csurgattak bele. Azt nem vizsgálták, hogy ezeket a medencéket hányan, hányszor használták a kutatás alatt.

A kutatásban csak kanadai medencéket teszteltek"

MagyarTarka · https://www.facebook.com/profile.php?id=100011062750336 2017.09.11. 19:39:19

@csakférfi:
Nem szégyen! Sőt! Tőle vélhetőleg tisztességet és becsületet tanulhattál.

Kishapsi 2017.09.11. 19:47:28

@Tompahawk: Én ilyet láttam egyszer a Margitszigeten egy bringó hintón :-) cuki volt :-) olyan 60-as kivitelben :-)

Kishapsi 2017.09.11. 19:48:23

@Tompahawk: Én ilyet láttam egyszer a Margitszigeten egy bringó hintón :-) cuki volt :-) olyan 60-as kivitelben :-)

MagyarTarka · https://www.facebook.com/profile.php?id=100011062750336 2017.09.11. 19:50:28

@Kishapsi:
Én a Balcsi mellett egy leopárd mintában pompázó tangás faszit láttam. Nincs is szebb mint két szőrös farpofa közt egy leopárdos csík...

csakférfi 2017.09.11. 19:57:31

@MagyarTarka:
"tisztességet és becsületet "
Azt hiszem ....kiment a divatból.
Az okosság a mérvadó.
Mellesleg ma is emlékszem mennyit nevettem azzal a "pöttöm" öregasszonnyal.
:)
Na lépek mert éjszakás vagyok lassan indul a busz,mennem kell rabszolgálni a multihoz.
Ha már ilyen "multikultúrálisak" lettünk.
Jó éjt minden kommentelőnek is!

MagyarTarka · https://www.facebook.com/profile.php?id=100011062750336 2017.09.11. 20:01:32

@csakférfi:
Nem ellentmondás! Tisztességesen és becsületesen is lehet okosnak lenni, nem gondolod?
Jó munkát! Kösz, hogy velünk voltál.

Fikkentáger 2017.09.11. 20:32:55

Ráadásul a halak nem úgy dugnak benne, ahogy az emberek, miszerint néhány csepp esetleg csurran a vízbe is, hanem konkrétan telenyomják gecivel (többek között) a vizet, néhány ezek közül párt talál magának, a többit meg megisszuk.
Ami nem nagy szám, hiszen a halászlében meg megesszük a halgecit (többek között).

Fikkentáger 2017.09.11. 20:45:22

A medencébe pisilésről csak annyit, hogy az egészséges ember egyszeri pisájában (95%-a víz) kevesebb veszélyes/undorító dolog van, mint amennyi a bőréről lemosódik, ha zuhanyozás nélkül megy be a medencébe. Még ha egy fürdőkádba pisálsz bele esti fürdés közben, akkor sem fog számottevően változni a fürdővíz összetétele sem egészségesség sem gusztusosság szempontjából.

2017.09.11. 20:56:36

Utoljára kiskorú gyermekem kedvéért voltam strandon. Bármifélén. Ennek 20+éve. Undorodom ugyanis tőletek!

2017.09.11. 21:21:57

@Yagry: rádengednék pár "undorító kutyát" utána lefújnálak cigifüsttel, mert nem érted, hogy ez a cikk nem a kutyákról és cigiről szól (nemdohányzó vagyok), hanem a hozzád hasonló saját-levében-strandoló sutyerákokról.

Indriq 2017.09.11. 22:25:25

@Fikkentáger: gondolom akkor semmi bajod nem lenne, ha amikor a medencében hűsölsz, valaki a medence széléről odahugyozik melléd?
Láttam már sok dolgot, van aki imádja a pisiszexet, csak mégse kéne általánosítani :)

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.09.11. 23:15:37

@csakférfi: A hajléktalan helyzetről is szoktak posztok születni. Miért baj ez? Nem szabad szó nélkül elmenni a káártékony jelenségek mellett. Nagyon helyes, hogy a poszter rápirított a két fiatalra a tapló viselkedésük miatt, Nem lehet bármit megcsinálni gyerekek, mert rátok lesz szólva! Hidd el, régen vidéken is megszólták az embert, ha nem úgy öltözködött, viselkedett, ahogy elvárható.
Leginkább a lányt sem értem. Pattanásokkal tarkítva megy a randira, vagy az utcára egyáltalán? Ha ki lehet nyomni, akkor miért nem lehetett ezzel otthon megpróbálkozni a tükör előtt a fürdőszobában? Ahol utána le is lehet fertőtleníteni az érintett területet.

Cycmen 2017.09.12. 07:36:15

@Fikkentáger: Ráadásul a halak nem úgy dugnak benne, ahogy az emberek, miszerint néhány csepp esetleg csurran a vízbe is, hanem konkrétan telenyomják gecivel (többek között) a vizet, néhány ezek közül párt talál magának, a többit meg megisszuk.
Ami nem nagy szám, hiszen a halászlében meg megesszük a halgecit (többek között)

Te kis gasztroblogger! A többek között utalás arra, hogy szarni sem a partra járnak ki a halak?

Milk 2017.09.12. 08:10:37

Nekem a csucs a siofoki strandon partszakaszt ovezo koveken gugolo szakadt nemet turista volt, aki borotva habbal bekent arccal borotvalkozott egy kis tukorrel, es a borotvat a vizben oblogette le.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.09.12. 08:31:58

@eßemfaßom meg áll:

Nagy a baj..

Kanadaiak is hugyoznak a medencébe.

Hát mi lesz így a magyar gyűlölőkkel akik csak minket fikáznának pl ebből az okból kifolyólag is ?

Fikkentáger 2017.09.12. 08:37:49

@Cycmen: konkrétan a halpetékre gondoltam, de arról már megemlékezett a Belga egy ominózus dalban, így maradtam az ondónál, mint új információnál.

Fikkentáger 2017.09.12. 08:44:16

@Indriq: Ha valaki melléd hugyozik a medencébe, az kábé annyit ér, mintha egy csipet sót dobna melletted a vízbe. Egy hossz keményebb úszás közben 10 a sokadikonnal több izgalmasabb cucc válik le az ember orrnyálkahártyájáról és kerül a vízbe, csak az színtelen. Nem mintha a pisát látni lehetne 5 másodperccel utána.

registerz 2017.09.12. 09:10:01

@fillérbaszó vadász: Nem "Nem volt semmi.", hanem "Nem semmi volt.".

közép dunántúli régió 2017.09.12. 09:11:03

Én, mikor utoljára strandon jártam, tanúja voltam, ahogy a mellettem álló sutyerák bunkó egy méreteset csulázik a vízbe.
Milyen nevelést kaphattak az ilyenek?

közép dunántúli régió 2017.09.12. 09:52:27

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: a helyedben birca gyakorolnék, hátha egyszer sikerül felöklendezned egy olyan megnyilvánulást, ami nem valami velejéig undorító, szociopata ocsmányság.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2017.09.12. 11:43:07

@MEDVE1978: A Balatonnak az a szakasza nálunk csak per "pisivíz" fut, de a lányaim szerencsére elég hamar megtanulták, hogy ott nem merülünk le. Amíg viszont ott játszottak, majdnem mindig összeszedtek valamit. Az egyetlen tiszta víz gyerekkel a sokat fikázott Duna, leginkább Pest felett. Ott sosem volt semmi bajuk, és ha jól választod meg a partot (napszaktól függően), mindig lesz árnyék is a gyerek felett.

Csaba Prog 2018.04.29. 17:43:59

Én a Kis-Pesti úszodába jártam fél évet, és ott van egy bácsi reggelente, aki minden táv végén fújta az orrát a vízbe.
Szóltam neki és avval védekezett, hogy belemegy az orrába a víz, és folytatta.
Ezt csinálja minden nap reggelente, mire 8 óra lesz, az öreg vagy 30x belefújta az orrát.
Volt egy másik bácsi, aki mankóval jött mire beért leizzadt és semmi tusolás nélkül full izaddtan belegurott a vízbe, szóltam neki és nagyon rendi volt, nem sértődött meg, még ha mankóval, de akkor is elment tusolni.

Persze a "úszómesterek" magasról xarnak az egészre, és mindenki más is, nincs gusztosom odajárni.
süti beállítások módosítása